nagłówek

nagłówek

czwartek, 7 listopada 2013

School.


Hej kochani :)Dzisiejsza notka będzie ogólnie bez jakiegoś konkretnego tematu. Jutro prowadzę w szkole apel z okazji 11 listopada. Mam straszną treme, a poza tym nie miałam żadnych prób. Boje się, boję się, boję się.Mam tylko nadzieję, ze nie potkne się ani nie zemdleje. :) 17 listopada jadę na konkurs z polskiego i histori. Tak naprawdę chciałabym dostać się dalej, ponieważ wtedy nie trzeba pisać testów z tych przedmiotów na koniec 3 klasy. Ogólnie jestem bardzo zadowolona, ponieważ idzie mi dobrze z tych przedmiotów na których najbardziej mi zależy. Zdj. to wgl. jakieś nieogary.:) Są one zrobione przypadkowo, ale przez to bardzo mi się podobają.


A wym jak idzie w szkole? :) 

4 komentarze:

  1. Teraz masz tremę ale później już Ci napweno przejdzie ;) Powodzenia ♥

    MÓJ BLOG ~~ niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia;)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia ;)
    pozdrawiamy i wolnej chwili zapraszamy do nas,
    mamy nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie na naszym blogu ;)
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/ + obs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajj też pisałam konkurs z polskiego i historii, ale niestety bez większego przygotowania ;c świetne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń