nagłówek

nagłówek

niedziela, 3 listopada 2013

Paradise.



Hej kochani!
Na samym początku pragnę podziękować wam za takie miłe komentarze. Naprawdę kiedy je czytałam automatycznie uśmiechałam się do monitora. Jesteście wielcy! :) Weekend spędziłam całkiem fajnie. Spała u mnie Monika i na odwrót. Ciagle się wygłupiałyśmy i śmiałyśmy, a z resztą wydaje mi się, że wiecie jak wygląda taka noc z przyjaciółką. Robiłyśmy sobie sesję zdjęciową, jadłyśmy mnóstwo niezdrowego jedzenia oraz rozmawiałyśmy. Zdecydowanie lubię tak spędzać weekendy. :) Dzisiaj od samego rana ciągle słucham tej piosenki KLIK. Jest ona po prostu cudowna i przypominają mi cię wakacje gdy mój wujek ciągle ją puszczał. :D



A wy jak spędziliśmy weekend ? :)

7 komentarzy:

  1. haha ja katoliczka największa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ladnajestes ; * spedzilam ze znajomymi ; )

    http://itsdosiababy.blogspot.com/
    poklikasz w linki pod zdj w ostatnim poscie ?:)
    z gory thx <3 odwdziecze sie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ♥
    Ja ten weekend miałąm strasznie zabiegany, od znajomych do znajomych ;3
    Obserwuję ;)

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię nocki u koleżanek.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Ja niestety cały weekend leżałam w łóżku chora;/ Uwielbiam tą piosenką;3

    OdpowiedzUsuń